Vyhledávání
Kontakty

INIT new Havlíčkova 26, Šumperk ••• Provozní doba: Po-Pá 8:30-12:15, 13:00-17:30 a So 9:00-12:00 ••• Tel: 583211289

»     OBCHODNÍ PODMÍNKY     «

Obchodní podmínky prodeje zboží

Na naší kamené prodejně se řídíme dle obchodního zákoníku České republiky, pro objednávky přes elektronický obchod, eshop.init-new.cz, jsou obchodní podmínky podrobně rozebrány na http://eshop.init-new.cz/ v pravo nahoře záložka "Obchodní podmínky".


Reklamační řád

Reklamačním místem je naše firemní prodejna INIT new na adrese Havlíčkova 26, Šumperk 787 01. Zboží je nutné donést pokud možno v kompletním balení k nám na prodejnu, kde dojde k sepsání servisního protokolu. Do protokolu je nutné uvést co nejpodrovněji a nejpřesněji předmět reklamace, protže takto bude reklamace posuzována. Přijaté zboží prochází kontrolou našeho firemního technika, kde se posuzuje nárok na reklamaci. Pokud je závada potvrzena, v servisním protokolu je zaškrtnuto "Reklamační zakázka ANO" a od této doby vzniká nárok na reklamaci.

Pokud zákazník předvede na prodejně předmět reklamace, je možno uznat reklamaci hned při sepisování servisního protokolu a zaškrtnout "reklamační zákazká ANO" ihned při převzetí reklamovaného zboží.

Pokud nedojde k potvrzení nároku na reklamaci, je zboží vráceno zákazníkovi a je možno vyměřit pokutu za neoprávněnou reklamaci.

V případě, že zákazník si stojí za svým nazorem a věří, že za defekt na zboží může výrobce a ikdyž náš firemní technik reklamované zboží nepřijal do reklamace, my (firma INIT new) se nebráníme přeposlání zboží na autorizované servisní středisko k posouzení. Pokud při posouzení dojde k vyhovění, pak se zboží posuzuje jako vyřešená reklamační zakázka a zákazník není nijak penalizován. V opačném případě, že autorizované servisní středisko zamítne záruční opravu, pak je vyjádření autorizovaného servisního střediska předáno k nahlédnutí zákazníkovi a po zákazníkovi bude požadována pokuta za neoprávněnou reklamaci. Výše této pokuty je stanovena náklady na poštovné a servisné autorizovaného servisu, popřípadě další náklady související s neoprávněnou reklamací.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama